Bestellen & betalen
Hoe werkt het bestelproces
Bestellen bij Huuskes Kaas & Delicatessen gaat heel gemakkelijk.
1. Product aan uw winkelmandje toevoegen
Als eerst kiest u uw gewenste product uit ons assortiment. U kunt het aantal kiezen en vervolgens legt het product in het winkelmandje door op “in winkelmand” te klikken. Het artikel verschijnt nu in het winkelmandje bovenaan de pagina.
2. Winkelmandje controleren
Wanneer al uw gewenste artikelen in het winkelmandje zijn geplaatst, kunt u overgaan tot het bestellen. Klik op het winkelmandje. U ziet nu een overzicht van alle producten in uw winkelmand. Hier kunt u eventueel de aantallen aanpassen of producten uit de winkelmand verwijderen.
3. Uw bestelling afrekenen
Als het winkelmandje compleet is klikt u op “doorgaan naar afrekenen”. U kunt nu uw adres invoeren. Vervolgens kiest u de gewenste levermethode (verzenden per post of afhalen) en de betaalmethode. Wanneer de betaling van uw bestelling bij ons binnen is, zullen wij direct overgaan tot het verwerken van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Ja, dat is mogelijk. U kunt dit aangeven bij het afrekenproces. U vindt onze winkel in winkelcentrum De Schelfhorst in Almelo. Het adres is Binnenhof 1 in Almelo. Parkeren kan gemakkelijk op de parkeerplaats van het winkelcentrum.
Veilig en gemakkelijk betalen
Veilig betalen met iDeal
iDeal is in Nederland het meest gebruikte betaalmiddel op internet. U kunt veilig en snel afrekenen via je bank.
Er worden voor iDeal betalingen geen extra kosten in rekening gebracht.
Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Vergeet niet bij de iDeal betaling op ‘bestelling voltooien’ of ‘terug naar de webwinkel’ te klikken. Nadat je dit hebt gedaan wordt de bestelling direct verwerkt.
Betalen in de winkel (bij afhalen)
Vindt u het prettig om je bestelling bij ons af te halen? Kies dan voor afhalen in de winkel betaal wanneer u uw bestelling af komt halen. Afhalen in de winkel is ook nog eens kosteloos, bespaar verzendkosten! In onze winkel kunt u contant of per PIN betalen.
Retourneren & klachten
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, onder de volgende voorwaarden:
• Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
• U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
• Geopende retourgoederen accepteren wij niet.
• U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
• U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan.
• Artikelen zonder pakbon worden niet in behandeling genomen.
• Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.
• Verzenden en bezorgen