Klantenservice
Bij Huuskes vinden we, naast het heerlijke assortiment delicatessen en wijnen, gastvrijheid en gemak voor u als klant erg belangrijk. Daarom staan wij u graag te woord als u vragen heeft over ons assortiment. Maar ook als u een klacht heeft, vragen wij u om contact met ons op te nemen want wij zorgen altijd voor een passende oplossing. Dat is voor ons 'heerlijk' (online) winkelen!
Heeft u vragen, speciale wensen of bent u op zoek naar (wijn)advies?
We helpen en adviseren u graag! Neem gerust contact met ons op door middel van het onderstaande formulier. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Onze openingstijden
Maandag | 11.00 - 18.00 uur |
Dinsdag | 08.30 - 18.00 uur |
Woensdag | 08.30 - 18.00 uur |
Donderdag | 08.30 - 18.00 uur |
Vrijdag | 08.30 - 19.00 uur |
Zaterdag | 08.00 - 17.00 uur |
Zondag | gesloten |
Huuskes Kaas & Delicatessen
Binnenhof 37
7608 KH Almelo
T 0546 867 515
E info@huuskesalmelo.nl
Bestellen & betalen
Hoe werkt het bestelproces
Bestellen bij Huuskes Kaas & Delicatessen gaat heel gemakkelijk.
1. Product aan uw winkelmandje toevoegen
Als eerst kiest u uw gewenste product uit ons assortiment. U kunt het aantal kiezen en vervolgens legt het product in het winkelmandje door op “in winkelmand” te klikken. Het artikel verschijnt nu in het winkelmandje bovenaan de pagina.
2. Winkelmandje controleren
Wanneer al uw gewenste artikelen in het winkelmandje zijn geplaatst, kunt u overgaan tot het bestellen. Klik op het winkelmandje. U ziet nu een overzicht van alle producten in uw winkelmand. Hier kunt u eventueel de aantallen aanpassen of producten uit de winkelmand verwijderen.
3. Uw bestelling afrekenen
Als het winkelmandje compleet is klikt u op “doorgaan naar afrekenen”. U kunt nu uw adres invoeren. Vervolgens kiest u de gewenste levermethode (verzenden per post of afhalen) en de betaalmethode. Wanneer de betaling van uw bestelling bij ons binnen is, zullen wij direct overgaan tot het verwerken van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Ja, dat is mogelijk. U kunt dit aangeven bij het afrekenproces. U vindt onze winkel in winkelcentrum De Schelfhorst in Almelo. Het adres is Binnenhof 1 in Almelo. Parkeren kan gemakkelijk op de parkeerplaats van het winkelcentrum.
Veilig en gemakkelijk betalen
Veilig betalen met iDeal
iDeal is in Nederland het meest gebruikte betaalmiddel op internet. U kunt veilig en snel afrekenen via je bank.
Er worden voor iDeal betalingen geen extra kosten in rekening gebracht.
Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Vergeet niet bij de iDeal betaling op ‘bestelling voltooien’ of ‘terug naar de webwinkel’ te klikken. Nadat je dit hebt gedaan wordt de bestelling direct verwerkt.
Betalen in de winkel (bij afhalen)
Vindt u het prettig om je bestelling bij ons af te halen? Kies dan voor afhalen in de winkel betaal wanneer u uw bestelling af komt halen. Afhalen in de winkel is ook nog eens kosteloos, bespaar verzendkosten! In onze winkel kunt u contant of per PIN betalen.
Retourneren & klachten
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, onder de volgende voorwaarden:
• Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
• U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
• Geopende retourgoederen accepteren wij niet.
• U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
• U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan.
• Artikelen zonder pakbon worden niet in behandeling genomen.
• Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.
• Verzenden en bezorgen
Verpakking & verzending
Wij verpakken vers en verzenden duurzaam
Wij proberen zoveel mogelijk onze dozen te hergebruiken en het verpakkings materiaal tot een minimum te beperken. Onze pakketten worden voor veilige verzending opgevuld met 100% gerecycled papier. De noten worden in een goed afsluitbaar plastic bakje verzonden om de versheid te garanderen. De bestelde kaas en bepaalde vleeswaren verpakken wij vacuüm, zodat deze geruime tijd houdbaar blijft. Verder wordt de kaas met opvulmateriaal ingepakt, zodat deze onbeschadigd en zo mooi mogelijk bij jou aankomt! Hierin zijn wij uiteraard wel afhankelijk van onze vervoerders. De verpakkingsmaterialen worden zoveel mogelijk hergebruikt. Het kan dus zijn dat uw bestelling wordt geleverd in een doos en of met vulmaterialen die eerder gebruikt zijn. Hiermee besparen we op het milieu en op onze verpakkingskosten.
Snijden van kaas
Het snijden van de kaas is handwerk. Hierdoor kan er een kleine afwijking in het gewicht zijn. We hanteren hiervoor een maximale afwijking van 2% van het bestelde gewicht.
Bewaaradvies
Bewaaradvies voor noten
Noten en zuidvruchten zijn natuurproducten. Voor een versheid- en kwaliteitsgarantie dient u deze adviezen goed op te volgen. Zo kunt u langer van de versheid genieten.
Ongebrande noten
Noten, zaden en pitten bevatten van nature veel (onverzadigde) olie. De ongebrande variant dient u daarom, goed afgesloten in bijvoorbeeld een plastic bewaardoosje, koel en donker (niet in de koelkast)te bewaren. Zo is de kans op het ranzig worden (het naar buiten treden van de olie) minimaal. U kunt de producten op deze manier tot een half jaar echt lekker houden. Met biologische producten kan de houdbaarheid anders zijn, dit staat aangegeven op de verpakking.
Gebrande noten, pinda’s en mixen
Wij verpakken de producten in een plastic cup, waardoor deze vers blijven. Er mag ten allen tijde geen lucht bij komen. Afgesloten in deze cup blijven de gebrande noten ten minste 6 weken echt lekker. Hierna kunt u dit zelf beoordelen op smaak. Bederf is bijna onmogelijk, het kan hooguit zacht worden door te lang bewaren, maar dit levert absoluut geen gezondheidsgevaren op. Gebrande noten behoeven niet gekoeld bewaard te blijven.
Gedroogde zuidvruchten
Deze bewaart u bij voorkeur gekoeld, goed afgesloten, maar niet in de koelkast want dan heeft u kans dat de zuidvruchten uitdrogen.
Bewaaradvies voor chocolade
Bewaart u deze op een koele en donkere plaats, in ieder geval uit de warmte en de zon.